- сформувати в учнівської молоді:
· основи загальнолюдських цінностей:
· уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв’язування конфліктів;
· здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших;
· моральні якості (чуйність, чесність, правдивість, справедливість, гідність, толерантність милосердя, взаємодопомогу, товариськість, співпереживання, щедрість, повага до особистості).
вікова категорія 7-10 років – «Мої обов’язки в сім’ї», «Чесним треба бути всюди», «Шануй батька й неньку», «Традиції та реліквії моєї родини», «Мій день, мої вчинки», «Шляхетні дівчатка та лицарі – хлопці»; «Хочу і треба», «Як ми розмовляємо. Правила телефонної розмови», «Життя людини – найважливіша цінність».
- усвідомлення цінностей соціального спілкування:
· формування культури поведінки вдома, в школі, в громадських місцях;
· усвідомлення себе членом колективу;
· виявляти толерантність, ввічливість, повагу до оточуючих;
· формування уміння і навичок подолання конфліктів;
· культура відпочинку, спілкування на відстані
- засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей:
· здоров’я – найвища цінність;
· ціннісне ставлення до оточуючих людей;
· культура спілкування і мовленнєвий етикет;
· повага до батьків, сім’ї, родини;
· цінність здорового способу життя;
· формувати навички співжиття у колективі;
· готовність нести відповідальність за свої вчинки.
«Відповідальність – найкращий путівник у вчинках», «Дружба і її значення у житті людини», «Співчуття – перший крок до людяності», «Чи вміємо ми відпочивати», «Щастя, коли тебе розуміють», «Шануймо старших»; «Комп’ютер чи книга?», «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити», «Я і моя родина», «Як поводитись у складних життєвих ситуаціях»; «Жити – значить спілкуватися», «Любов’ю дорожити вмійте».
1. Ціннісне ставлення до себе
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
3. Ціннісне ставлення до праці
4. Ціннісне ставлення до природи
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави