• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Виховна робота

Виховна робота з гуртківцями за напрямом:

«Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей»

- сформувати в учнівської молоді:

· основи загальнолюдських цінностей:

· уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв’язування конфліктів;

· здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших;

· моральні якості (чуйність, чесність, правдивість, справедливість, гідність, толерантність милосердя, взаємодопомогу, товариськість, співпереживання, щедрість, повага до особистості).

Влітку 2022 року педагогічний колектив продовжив виховну роботу з дітьми з тимчасово переміщених сімей, створивши "Години дозвілля" в рамках освітнього проекту "Промінчик". Для дітей з різноманітних куточків України та для гуртківців щоденно проводилися оздоровчо-виховні заходи, творчі заняття, майстер-класи, інтелектуальні, рухливі та розвивальні ігри.

З вихованцями організовано й проведено бесіди:

вікова категорія 7-10 років – «Мої обов’язки в сім’ї», «Чесним треба бути всюди», «Шануй батька й неньку», «Традиції та реліквії моєї родини», «Мій день, мої вчинки», «Шляхетні дівчатка та лицарі – хлопці»; «Хочу і треба», «Як ми розмовляємо. Правила телефонної розмови», «Життя людини – найважливіша цінність».

- усвідомлення цінностей соціального спілкування:

· формування культури поведінки вдома, в школі, в громадських місцях;

· усвідомлення себе членом колективу;

· виявляти толерантність, ввічливість, повагу до оточуючих;

· формування уміння і навичок подолання конфліктів;

· культура відпочинку, спілкування на відстані

- засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей:

· здоров’я – найвища цінність;

· ціннісне ставлення до оточуючих людей;

· культура спілкування і мовленнєвий етикет;

· повага до батьків, сім’ї, родини;

· цінність здорового способу життя;

· формувати навички співжиття у колективі;

· готовність нести відповідальність за свої вчинки.

Проведені бесіди з вихованцями середнього та старшого шкільного віку (10-15 років)

«Відповідальність – найкращий путівник у вчинках», «Дружба і її значення у житті людини», «Співчуття – перший крок до людяності», «Чи вміємо ми відпочивати», «Щастя, коли тебе розуміють», «Шануймо старших»; «Комп’ютер чи книга?», «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити», «Я і моя родина», «Як поводитись у складних життєвих ситуаціях»; «Жити – значить спілкуватися», «Любов’ю дорожити вмійте».

/Files/images/IMG_3234.jpg

/Files/images/DSCN1202.JPG

Зміст виховної діяльності з дітьми

1. Ціннісне ставлення до себе

2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

3. Ціннісне ставлення до праці

4. Ціннісне ставлення до природи

5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Кiлькiсть переглядiв: 453

Коментарi